CHEAPEST INTERNET TURBO SAVED MY HONDA! ($120 TURBO)

  بازدید 98,540

Ricer Miata

پیش 24 روز

Thank You MaxPeedingRods for sponsoring this video!
bit.ly/3f2KjX6
coupon code: ricer--get 15% discount for all orders.
If you guys want to send me anything you can do so here :)
Chris Rudnik P.O. Box 212294, Royal Palm Beach Fl, 33421
JOIN THE PATREON!!
www.patreon.com/Rudnik
Wanna follow me? @RicerMiata
Merch @ junk4less.net
Follow our designer @design.werks

نظر
Gay.exe_Found
Gay.exe_Found پیش 9 روز
Not me thinking the title was Discount Tubbo Beatboxing.
Jgwgjpwljv Mgllxoihjm
Jgwgjpwljv Mgllxoihjm پیش 9 روز
text
Slim Shady
Slim Shady پیش 12 روز
The fact that you're advertising these POS products. Shows you don't give a f*ck about your channel or the audience. Making moves my arse...
jbando
jbando پیش 12 روز
mans made this video an add😭😭
Ihaka Rz
Ihaka Rz پیش 12 روز
No way us here in New Zealand can get a turbo that cheap off ebay..Why you ask? Because our dollar suxz against every other dollar in the world and plus shipping fees for us here in NZ are stupidly high.
Jgwgjpwljv Mgllxoihjm
Jgwgjpwljv Mgllxoihjm پیش 13 روز
text
RetroX
RetroX پیش 15 روز
Why is this an ad?
Jvepps
Jvepps پیش 17 روز
Dude get rid of all that stance boi bull shit. All I see is you complaining about how low and shitty your cars are.
Wyatt_cars
Wyatt_cars پیش 18 روز
Put an empty can in the hood dump and launch it😂
Hellrazerblazer
Hellrazerblazer پیش 19 روز
If it's the piston rings you can get some lead powder and add it to your oil and it will help with the smoking
soundqubed killer
soundqubed killer پیش 19 روز
The boostedboiz turbos are like 500 bucks. Lol
Cam Winning
Cam Winning پیش 21 روز
I literally ordered this same exact $120 turbo from maxpeedingrods a week ago, can’t wait to get it in the mail! I really like how it already has a barb in the housing for a boost source.
Ben Crosbie
Ben Crosbie پیش 21 روز
I bought some max speeding rods stuff and I love them.
Cod Kindhat
Cod Kindhat پیش 21 روز
It only smokes on decel so I’d still say it’s the turbo
Tate Goodpasture
Tate Goodpasture پیش 21 روز
Anyone else hear that 8:31 Damn Jordan shots fired
Wesley Nagel
Wesley Nagel پیش 21 روز
I’d pull the restrictor off.
Shinjuzu
Shinjuzu پیش 21 روز
Please put a exhaust on the civic and Make it nice 👍 stay on the Grinde
Brad Ford
Brad Ford پیش 21 روز
I can't wait to see the memes made out of that thumbnail. 😂 You set yourself up for it, Rodknock
Jacob Dungan
Jacob Dungan پیش 21 روز
how much was this turbo?
gk kg
gk kg پیش 22 روز
can you do a review on that 1320 turbo manifold it looks great
J- RITE
J- RITE پیش 22 روز
Hey what’s the size of the restrictor ? I have the same turbo . I’d like to save the headache of the oil spilling all over . Thanks
Rolling beamers
Rolling beamers پیش 22 روز
I remember 100 shot civic
402CarKid
402CarKid پیش 22 روز
Doesn't sound bad at all
ROBBO THE YOBBO
ROBBO THE YOBBO پیش 22 روز
You fkn idjiot
Nodda ProDrifter
Nodda ProDrifter پیش 22 روز
Team Biden is treating the press the way you treat a mushroom
Dark Money
Dark Money پیش 22 روز
🔥 🔥 🔥 🔥 🔥
Jason Jauregui
Jason Jauregui پیش 22 روز
Take a shot everytime Chris said "$120 turbo"
dip
dip پیش 22 روز
Bro stop taking day offs I thought this was the year of the comeback I love watching ur vids I ca t resist one day without them
Eli McClellan
Eli McClellan پیش 22 روز
Chris, I would honestly love to buy this civic. Would you ever consider selling it? I know you’re going to scrap it and pull the motor but I would love the shell. The quarters look decent.
tyler yost
tyler yost پیش 22 روز
CHECK VALVE SEALS. your compression was good.
HP Mike Reed
HP Mike Reed پیش 22 روز
Ruddy dude.. I fw you and all dat
Van TheHondaCarAudioMan etc
Van TheHondaCarAudioMan etc پیش 22 روز
Dont junk it
SidewayZ Garage
SidewayZ Garage پیش 22 روز
Ayee i got a Maxspeedingrods Gt30/76 too, I aint ashamed of it either turbo moves some air
Brady Wehage
Brady Wehage پیش 22 روز
Love the vid might go buy a new turbo from them
Life Being Wilson
Life Being Wilson پیش 22 روز
Where is courtny at? Haven't seen her in agesss, hope you both are still okay
Michael Ward
Michael Ward پیش 22 روز
Maxpeeding is garbage, horrible customer service hands down.
Andre .G
Andre .G پیش 22 روز
fucking sick love the honda content keep it up
black magic garage
black magic garage پیش 22 روز
I wanna see a can shoot out of the hood dump on the dyno. Do this video again 🤣🤣🤣
Brando765
Brando765 پیش 22 روز
You & your gf break up?
Fuzion180
Fuzion180 پیش 22 روز
Love how he pronounces it Max-peeding-rods and not just like max speeding lol
Tyler Skokan
Tyler Skokan پیش 23 روز
you have to let carlos drive it again
suzukiltz400 #88
suzukiltz400 #88 پیش 23 روز
I have a old golf 2 gti can i do that with golf 2 two??
SBCanada
SBCanada پیش 23 روز
Thumbnail looks like you're blowing a fat cloud out your rear end! lol
Shaneb99
Shaneb99 پیش 23 روز
THAT TURBO IS TO DAMN SMALL! 62/66 will wake it up! 10psi will be around 300-320.
francisco salto
francisco salto پیش 23 روز
Hello rudnick
Lars Erik Grindvold
Lars Erik Grindvold پیش 23 روز
Damn the turbo looks and sounds god 😊👍
Shipwreck
Shipwreck پیش 23 روز
SMOKIN LIKE A CHIMNEY
Kramersklassykustoms
Kramersklassykustoms پیش 23 روز
Started like a glove!
Troy Chang
Troy Chang پیش 23 روز
Hold strong my fellow apes. GME to the Moon baby
riku leino
riku leino پیش 23 روز
Maxspeedingrods are te better chinese ebay stuff and really worht tho buck for the bang you get👍🏼
Peppe Söderlund
Peppe Söderlund پیش 23 روز
That ecu dont being in saved that turbo 😅 Always need to prime the turbo with oil before u start it and that came in clutch 😁
Ryan
Ryan پیش 23 روز
If anyone is wondering why his views keep going down, I personally am finding it it harder and harder to watch these videos. Not gonna lie, I'm kinda bored of these same three cars Rudnik works on and whatever random vehicle of the week we he decides to mess with be it a lawn mower, scooter or e-bike. CRX would be rad to see finished but it's sitting there collecting dust. I hope Rudnik is at least having fun doing whatever he's doing because I don't see a clear direction of what he wants to do.
Forest Spirits JDM
Forest Spirits JDM پیش 23 روز
How much was the turbo?
Dash-n-Cars
Dash-n-Cars پیش 23 روز
They have been hitting me up on IG for a few weeks. I haven't agreed to the terms yet, just want to make sure I'm not going to get screwed over lol
Sajeel Khan
Sajeel Khan پیش 23 روز
Junk the civic put the engine in the CRX and restore it. We know the engine is good , Established.
DebtLife Projects
DebtLife Projects پیش 23 روز
I wonder how much this turbo was?...I don't think he ever covered it in the video 😂
DebtLife Projects
DebtLife Projects پیش 23 روز
Id rather have an ebay turbo, than maxpeedingrods lol 😅 That's tough. Perfect sponsor for the channel though, It'll be Junk for sure
TimonLow
TimonLow پیش 23 روز
I think this is the first time I’ve heard jack cuss
Aido Wilson
Aido Wilson پیش 23 روز
Haha cool, interested to see what it does at 20psi. I thought normally a GT35 would make more power at 12PSI than this one made? i don't know the setup on this motor though i guess.
ThatOneDrummer
ThatOneDrummer پیش 23 روز
20 psi would reallyy be pushin it, lol.
MyFishdOeSDrugS
MyFishdOeSDrugS پیش 23 روز
DUUUUUDE YOU GOT A FUCKIN CHECK UR VERIFIED SRRY IF IT'S BEEN LIKE THAT BUT I DON'T THINK IT HAS CONGRATS DUDE!!!
James Graham
James Graham پیش 23 روز
I like u kid but I just got my junk hoodie in the mail and yeah it’s junk paid 70$ for a 10$ hoodie... atleast make the junk stencil stitched next time..
Harrison Bengston
Harrison Bengston پیش 23 روز
probably still smoking cuz the junk turbo leaked hella oil into the boost pipes
Sunny Ricer
Sunny Ricer پیش 23 روز
You should checkout MaxPeedingRods GT3076R, its like kinda legit one (3bar version)
Boosted 38
Boosted 38 پیش 23 روز
Usually I think that you need a oil feed reducer for the turbo since Honda’s make High oil pressure, I would also look at the Return drain, it might be to low on the pan and doesn’t drain quickly enough so the turbo backs up and smokes.
Mikey O
Mikey O پیش 23 روز
Get another coupe after the ricer civic goes
Kyle Tighe
Kyle Tighe پیش 23 روز
How much is the turbo ?
Mental Connections
Mental Connections پیش 23 روز
It's probably not your rings..the blow turbo oil is more than likely still in your up pipes...drive it around a bit and give it a chance to blow it out but if it still continues smoking after a while then be worried
Thomas Strickland
Thomas Strickland پیش 23 روز
Thats it? I made 285hp 10psi on .57 ebay turbo. Something is wrong lol. Mine was b18c. Maybe Jack didnt mess with timing much.
Daniel JDM
Daniel JDM پیش 23 روز
8:35 reminds me the haggard garage miata when they finished the turbo
Miata99
Miata99 پیش 23 روز
Before you go further and say your pistonrings are bad, make sure that the crank ventilation is alright and the engine can breathe properly. After that check compression
J L
J L پیش 23 روز
Maybe need a bigger oil drain? Maybe not draining fast enough?
Cameron Wyllis
Cameron Wyllis پیش 23 روز
Imagine your company being called max peeding rods
Tanks ChopShop
Tanks ChopShop پیش 23 روز
Do a leak down test you dunce. Not just a compression test
Carlos Nunez
Carlos Nunez پیش 23 روز
How much was that 120 turbo he forgot to mention lol
Corey Hojewski
Corey Hojewski پیش 23 روز
What size is the turbo?
Lowkey_ jay
Lowkey_ jay پیش 23 روز
I love not having to skip some stupid intro watching ruddy
Dylan Stiles
Dylan Stiles پیش 23 روز
Turn that damn boost up, you can easily make 400+ on stock gsr... idk what the hell y’all doing lol
J- RITE
J- RITE پیش 22 روز
That’s true especially on e85
Jose Zapata
Jose Zapata پیش 23 روز
Did anyone catch the price of the turbo???
Welfare Civic
Welfare Civic پیش 23 روز
MaxsPeedingrods
Rob Ferratto
Rob Ferratto پیش 23 روز
Engine stock revs out to 8100-8400. Leaving some on the table. It's a VTEC Honda.
Micah Smith
Micah Smith پیش 23 روز
New game... take a shot every time he says 120 dollars
Jordan Davis
Jordan Davis پیش 23 روز
20+ psi plus stock motor 🤔 hmm
Josh Be Spoolin
Josh Be Spoolin پیش 23 روز
I have maxpeedingrod coils on my 8th gen and they ride good af i just had to mess with preload like crazy
Euro Trash Life
Euro Trash Life پیش 23 روز
I put a maxpoopingrods turbo on my Saab, worked but it smoked like a glove
Christian_Dunce
Christian_Dunce پیش 23 روز
Bro that turbo is no joke. Made 400hp on 14 on my b18c
Texas Slide Garage
Texas Slide Garage پیش 23 روز
My old sr20 was making 400+ on a ebay GT35 easy. I definitely want to see the boost turned up. I’m a 240 guy but I might build a Honda.
william anderson
william anderson پیش 23 روز
"Just gonna get a baseline"
Mike crystal robert
Mike crystal robert پیش 23 روز
Sell the new bmw and just go river civic lmfao
Brian Joyce
Brian Joyce پیش 23 روز
Does anyone know how much he paid for that turbo!????
Kazern
Kazern پیش 23 روز
well you accidentally primed the turbo i guess
Dustys Garage
Dustys Garage پیش 23 روز
I have their coil overs 😂
Tristan
Tristan پیش 23 روز
11:16 pretty sure compression has nothing to do with the oil control rings
sosa boii
sosa boii پیش 23 روز
I’ve been telling you this for a while ! Fix the dam Gsr ! That civic will put down some power! Hope you keep your word and build a k series...You think Honda is what it use to, nahhh lol the new day k set ups are NASTY if done right. I know you’ve seen that boosted boys k series MR2, fastest in the US and 2 in the world 🔥🔥
HellaTrashGarage
HellaTrashGarage پیش 23 روز
If you got a draggy you could show us the comparisons through numbers which would be cool
Tommy Miller
Tommy Miller پیش 23 روز
U need to put a oil restrictor on that turbo
shane gus
shane gus پیش 23 روز
Is it only smoking on deceleration?
5ThGeaRedLined
5ThGeaRedLined پیش 23 روز
Little Blow by, check your pcv or add a catch can
SuperiorCustomGarage
SuperiorCustomGarage پیش 23 روز
All day .. I run their turbos and I’m running 23 psi on my Miata .. check it out at SuperiorCustomGarage on IRpost
Colton Hulett
Colton Hulett پیش 23 روز
the way the smoke comes out AFTER a pull on decel, that seems like the behavior of valve stem seals.
FINAL GOODBYE TO THE RICER CIVIC
16:17
Ricer Miata
بازدید 81K
حياتنا بعد وفاه اختي ام زياد😢
8:45
حوارات - 7warat
بازدید 1.8M
I BROKE THE ROADSTER...
29:04
Ricer Miata
بازدید 76K
FIRST TIME DRIFTING SINCE MY ACCIDENT!!
28:40
Ricer Miata
بازدید 61K
JAZZING UP THE TRACTOR!
23:31
Ricer Miata
بازدید 77K
WE HAD TO CUT UP THE ROADSTER!
21:56
Ricer Miata
بازدید 73K
I'M GOING FULL REDNECK!
24:14
Ricer Miata
بازدید 80K
GOT A FULLY FORGED ENGINE FOR THE CRX!
20:48
Ricer Miata
بازدید 61K
The Freedom Civic Returns! (600Hp Ripper)
17:22
BoostedBoiz
بازدید 243K
Our New Turbo For The Mr2 Is Here!
17:34
BoostedBoiz
بازدید 178K
حياتنا بعد وفاه اختي ام زياد😢
8:45
حوارات - 7warat
بازدید 1.8M